Utama > Al-kisah, Pengumuman > ‘Patah Kaki..’

‘Patah Kaki..’

Salam sejahtera..

Maaflah kerana baru hari ini dapat update blog. Maaf juga kepada guru-guru yang sedang praktikum kerana saya tidak dapat membalas email dan mesej ‘offline’ anda kerana tidak berkesempatan lagi. Insyaallah, dalam masa yang terdekat, saya akan membalasnya.

Walau bagaimana pun, terima kasih kerana masih sudi mengunjungi laman ini.

Saya begitu sibuk sepanjang dua tiga hari ini kerana banyak program yang terkandas dan tidak mengikut jadual kerana masalah kerosakan kereta.

Baru-baru ini, kereta saya mengalami kerosakan pada bahagian enjin dan terpaksa di bawa ke bengkel.

Akibatnya, kereta saya tersadai di bengkel selama seminggu dan dijangka siap pada 17/08/2009.

pandangan hadapan

‘cuci enjin’

————————————————————-

Image004

‘patah keempat-empatnya’

————————————————————-

Image012

‘kena tukar baharu’

————————————————————-

Sekian,

Teacher's Department
NORHAIDI BIN HAJI SARPONEN
Teacher’s Deparment

Kategori:Al-kisah, Pengumuman Tags:
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

