Utama > Al-kisah, Pengumuman, peristiwa > Genap Setahun “Teacher’s Department”

Genap Setahun “Teacher’s Department”

Salam sejahtera,

Semoga anda berada dalam keadaan sihat sentiasa dan dapat menjalankan tugas pada hari ini dengan sebaiknya.

Terima kasih kerana anda terus mengunjungi laman ini.

Untuk pengetahuan semua, hari ini 15 Mac 2010, genaplah setahun laman TEACHER’S DEPARTMENT ini beroperasi.

Saya berusaha sebaik mungkin menyampaikan maklumat-maklumat berkaitan pendidikan khususnya pendidikan pemulihan di samping tidak mengabaikan penerapan pendidikan yang lain dalam laman ini.

Sepanjang mengendalikan laman ini juga, saya banyak menerima maklum balas daripada anda sebagai pengunjung. Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan.

Usia setahun bukanlah satu tempoh yang lama. Malah, saya akan ada banyak info semasa mengenai pendidikan dan bahan-bahan pembelajaran yang hendak dikongsi bersama anda.

Namun, disebabkan terlalu sibuk dengan tugas di sekolah (kerana saya perlu utamakan tanggungjawab sebagai guru), ada banyak email dan soalan yang diajukan dalam laman ini tidak dibalas.

Saya juga sudah tidak dapat mengemas kini laman ini setiap hari seperti tahun 2009 kerana terlalu sibuk.

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada anda yang sudi berkongsi pandangan dan pendapat, berkongsi pengalaman dan pelbagai lagi sama ada idea disalurkan melalui email, ruang sembang YAHOO MESSENGER, Facebook  atau dalam laman ini.

Sepanjang mengendalikan blog ini, saya ada terfikir untuk menjadikannya sebagai sebuah laman web agar dapat diakses dengan lebih mudah oleh pelawat-pelawat setiap hari. Ini kerana jumlah pengunjung ketika entri ini ditulis sudah mencecah 63 559. Namun, saya masih memikirkan adakah relevan sekiranya saya menukar laman ini kepada sebuah laman web.

Akhir sekali, jutaan terima kasih kepada anda yang terus menerus menyokong blog ini dan sentiasa berkongsi idea dan pandangan yang bernas.

Kepada individu yang soalannya masih belum terjawab, berilah saya peluang dan jika tiada kekangan masa, insyaallah saya pasti akan menjawab setiap persoalan yang diajukan.

Jika ada individu yang terguris sepanjang berurusan secara online bersama saya dalam YAHOO MESSENGER, harap anda maafkan dan tidak kecil hati.

Sekali lagi, selamat hari ulang tahun TEACHER’S DEPARMENT.

Sekian, terima kasih.

NORHAIDI BIN HAJI SARPONEN
Admin,
Teacher’s Department

  1. 17 Mac 2010 at 2:12 PM

    Salam KENAL dan Saling MENGUNJUNGI serta SALING BERBAGI…
    Wah…WEBSITENYA INFORMATIF.Oya, bisa tukeran BANNER/ LINK ga yah…???

    http://DUTACIPTA.WORDPRESS.COM
    🙄

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

