Utama > Berita, Pend.Pemulihan > Guru Pemulihan ‘Baharu’ Tiba

Guru Pemulihan ‘Baharu’ Tiba

Salam sejahtera,

Sekian lama saya langsung tidak dapat mengemas kini laman ini kerana kekangan masa, masalah peribadi dan lain-lain perkara menyebabkan urusan mengemas kini blog ini tergendala.

Terima kasih saya ucapkan kepada anda kerana masih setia mengunjungi laman ini. Maaf atas segala kesulitan yang timbul. Sepanjang tempoh blog ini tidak dikemas kini, sepanjang itu lah ratusan email yang dihantar kepada saya tidak dapat saya balas.

Insyaallah, selepas segalanya kembali pulih, saya akan membalas pertanyaan individu yang mengirimkan email masing-masing kepada saya. Saya mahu selesaikan segala masalah yang timbul setakat ini lebih-lebih lagi ibu saya baru sahaja keluar daripada Hospital Jempol akibat keracunan.

Jadi, setiap harilah saya berulang-alik sejauh 300 kilometer dari Kuala Lumpur ke Jempol. Kekangan masa ini mengakibatkan banyak masa habis di tengah jalan ditambah dengan kesibukan tugas di sekolah.

Oh ya. Minggu ini, sekolah saya sudah menerima seorang guru pemulihan yang baharu. Segalanya berjalan dengan lancar sehingga setakat ini dan perbincangan bersama Guru Besar juga sudah diadakan untuk tindakan selanjutnya mengenai program LINUS.

sekian,

NORHAIDI BIN HAJI SARPONEN
Teacher’s Department

  1. Saifah
    8 April 2010 at 7:10 AM

    salam…cekgu…kalau boleh nak contoh set ujian diagnostik pengamatan…

  2. 9 April 2010 at 9:07 PM

    Hi, Cikgu,

    I am Mrs Kelly who left a comment in your blog sometime ago regarding Linus program. I am glad that my son who is in SJKC std 1 had passed his Linus. I have a question here. Does he still need to participate in the June or Sept Linus test again?

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

