Utama > Al-kisah, Berita, ebook, Pengetahuan, Pengumuman, peristiwa > Jangan Terpedaya..

Jangan Terpedaya..

Salam sejahtera,

Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera. Terima kasih atas kesudian anda melayari laman ini.

Hari ini, saya tidak menceritakan tentang isu pendidikan Pemulihan. Sebaliknya saya hendak sentuh sedikit mengenai laman web perbankan  yang telah ditiru oleh pihak luar.

Sebenarnya isu ini sudah lama. Saja saya masukkan pada hari ini sebagai peringatan kerana hampir setiap hari email saya di penuhi dengan mesej untuk memperdayakan orang ramai.

taktik memperdaya orang ramai..

Semoga orang ramai berhati-hati sebelum melakukan transaksi perbankan secara online.

Sekian,

NORHAIDI HJ.SARPONEN

Teacher’s Department

  1. 8 November 2010 at 10:09 AM

    Betul tu cikgu…
    Inbox saya pun saban hari muncul email yg seiras ni…
    Cuma saya takde akaun Maybank.
    Kalo tak, mungkin saya pun akan terpedaya sama…

  2. 3 November 2014 at 1:46 PM

    WOW just what I was looking for. Came here by searching
    for Milwaukee SEO

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

