Utama > Pengumuman > PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

Salam sejahtera,

Semoga anda sentiasa dalam keadaan sihat sentiasa. Terima kasih kerana anda masih sudi melayari laman ini..

Untuk makluman semua, saya sedang mengemas kini laman ini. Banyak bahan yang saya cuba upload untuk dikongsi sebenarnya. Tetapi saya menghadapi masalah teknikal dan masih gagal sehingga kini untuk memberi maklumat dan informasi terkini kepada anda semua.

Harap semua dapat bersabar. Insyaallah, saya akan dapatkan bantuan dalam masa yang terdekat supaya segala masalah dapat diatasi.

Bagi yang bertanyakan tentang EBOOK Pemulihan Matematik, ini jawapan saya. Sebenarnya saya telah pun menyiapkan dua buah ebok berkaitan pendidikan Pemulihan untuk subjek Matematik. Namun, fail ebook tersebut telah disabotaj. Jadi, saya tidak dapat meletakkan ebook tersebut ke dalam ruangan ini.

Sekian, terima kasih.

NORHAIDI BIN HJ SARPONEN
Admin,
Teacher’s Department

Kategori:Pengumuman
  1. 29 April 2015 at 12:36 PM

    magnificent submit, very informative. I wonder why
    the other experts of this sector don’t realize this. You should continue
    your writing. I am sure, you have a great readers’ base already!

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

