Utama > Pend.Pemulihan > PENGUMUMAN RASMI!!

PENGUMUMAN RASMI!!

Salam sejahtera,

Semoga anda yang mengunjungi laman ini sentiasa berada dalam keadaan sihat dan ceria. Semoga apa jua yang anda lakukan pada hari ini akan mendatangkan manfaat supaya masa hadapan akan berterima kasih atas usaha anda.

Dukacita dimaklumkan, laman ini akan dihentikan buat sementara waktu bagi memberi ruang kepada penulis menumpukan perhatian terhadap pelajaran. Segala urusan kemas kini laman ini hanya akan dilakukan sekiranya terdapat waktu yang terluang.

Harap maaf dan terima kasih atas kunjungan anda ke laman ini.

Sekian,

Admin,

Teacher’s Department

Kategori:Pend.Pemulihan
  1. Nurul hayani
    17 Ogos 2015 at 2:32 AM

    cikgu, anak saya lemah dalam membuat ayat. Saya perlu bgtau dia stp kali perkataan yg perlu. Ayat nya tunggang langgang jika disuruh buat sendiri. Dia dlm tahun 1. Saya sgt risau. Utk matematik pula dia lemah dlm tolak.. Saya ada buat latihan skit skit tapi kerap sy nak marah saja. Cikgu boleh tlg saya bagaimana teknik nk bantu dia. Tq

    • 15 Ogos 2016 at 11:03 AM

      Salam sejahtera, puan Nurul Hayani

      saya tidak mendapat maklumat terperinci mengenai masalah anak puan. secara umumnya, mungkin anak puan kurang dilatih membaca buku-buku cerita, bahan ilmiah yang ringan, kurang latihan menyalin teks/cerita pendek. suka cita saya ingatkan, kanak-kanak kecil menulis berdasarkan apa yang mereka faham dan apa yang mereka tahu. mereka tidak faham mungkin tidak diajar dengan betul. Latih tubi menulis yang kerap dapat membantu anak puan. Insyaallah

  2. Mae
    17 Februari 2016 at 11:34 AM

    KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT NAK JOIN GROUP TELEGRAM GURU PEMULIHAN KHAS, SILA KLIK LINK DI BAWAH:
    https://telegram.me/joinchat/CXkM1gbM8p_W6Q8__Gq5sg

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan komen